Pagina's

woensdag 16 maart 2016

Vrolijk pasen

Hallo allemaal,
 
Vandaag weer een geborduurd paaskaartje. Normaal ben ik niet zo van de paaskaarten maar dit plaatjes leent zich er wel weer goed voor. Ik ben gek op voorjaarsbloemen en vind dit zo bij Pasen passen. En ik kan meteen meedoen aan verschillende challenges.
Dit kaartje heb ik uit een stitch and do setje. Eigenlijk prikte ik zelf altijd de patroontjes maar deze setjes van stitch and do zijn zo leuk en ook zo handig om mee te nemen aan een hobydag bijvoorbeeld.
 
 
Deze kaart doet dus mee bij:
 
 
Fijne dag!
 
 

6 opmerkingen:

  1. Dit plaatje is sowieso mooi en inderdaad heel geschikt voor Pasen. Mooi borduursel weer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Caroline.
    Mooie kleuren combinatie ook.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige rustige uitstraling heeft deze paaskaart, mooie kleuren met borduur elementen. Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat prachtig!! heel mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet bij Fadengrafik.
    Groetjes van Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic. Such detailed stitching, a beautiful pattern and a lovely image in the middle. I love your choice of colours, too. Thanks fo joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a fantastic card. Thanks so much for joining our challenge at http://fadengrafik-challenge.blogspot.de/

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline