Pagina's

donderdag 5 mei 2016

Het is een meisje!

Goeiemorgen allemaal,
De vlag hangt hier al uit. Het is Bevrijdingsdag! En ook hemelvaart. Voor diegenen die buitenactiviteiten hebben gepland, het wordt prachtig weer! Mijn man gaat vanmiddag aan de slag met ons dakterras. We wonen hier al 17 jaar maar het is nog steeds een kaal stuk waar ik wel altijd volop in het voorjaar al kan genieten van de zon maar erg gezellig is het niet. Sinds 1,5 jaar heb ik op zolder mijn hobbykamer (hiervoor sliep onze oudste dochter daar die nu samenwoont) en kijk ik altijd tegen zo'n ongezellig stuk. Dus daar moest verandering in komen. De tegels kunnen worden schoongespoten en dan kan er een grasmatje op. Ik heb al wat leuke buitenschilderijen op het oog (moederdagcadeautje hihi) die het dan een stuk gezelliger maken. Stoeltje erbij en lekker genieten terwijl ik dan zit te borduren ofzo.
En dat heb ik afgelopen week ook gedaan en heb dit kaartje gemaakt.

Weer een schattig plaatje van Yvonne Creations. Op mijn werk zijn er veel jonge collega's (o, wat klinkt dat oud) die de wens hebben om vader of moeder te worden of voor een zoveelste keer dat hopen te worden. Dus deze kaartjes kan ik voorlopig gewoon lekker blijven maken.
Er lopen een aantal challenges waar een geboorte/babykaartje wordt gevraagd.

Deze kaart doet mee bij:

de-egel - babykaart of creatie
abitmoretimetocraft - anything goes
ribbongirls - anything goes
craftaddictionchallenge - geboorte

Vandaag allemaal een mooie dag toegewenst!

17 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed Caroline! Mijn hobbykamer is ook op zolder sinds dochterlief het pand heeft verlaten en ook daar is een groot dakterras. Dat ligt op het Noorden dus ik doe er niet veel mee maar het is wel heerlijk zitten als het in de tuin op het Zuiden niet te harden is.
    Je kaartje is lief, ook bij CraftAddiction loopt een geboortechallenge dus ik zou zeggen......doe mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal jij straks een prachtig uitzicht hebben vanuit je hobbykamer, dan kun je er ook lekker handwerken met mooi weer, je boft maar met zo,n man.
    Je babykaart is mooi , prachtig patroon supers geborduurd en het leuke plaatje , maakt je kaartje helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such beautiful card and a gorgeous image. Love the colour palette too. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief plaatje en wat mooi geborduurd, heerlijk he zo'n eigen plek voor je hobby en dan nog je uitzicht mooi, wat wil een mens dan nog meer, hihi. Fijne zonnige dagen.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geborduurd en met dit leuke plaatje is het een lief kaartje geworden! Succes met je dakterras.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline. wat een lief kaartje. Mooi patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk geworden Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik heb de kamer van mn dochter ingepikt toen ze het huis uit ging maar helaas geen dakterras haha.
    Je kaart is beeldig hoor met een prachtig borduurtje erop.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief babykaartje Caroline, zo een mooi fijn borduurtje erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi babykaartje, heel schattig dat olifantje en mooi borduurwerk. Het gestreepte dp eronder geeft ook wat extra's.
    Wat zal dat heerlijk zijn als je dakterras klaar is.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n dakterras als verlenging van je hobbykamertje. Dat wordt genieten.
    Je babykaartje is ook genieten.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief babykaartje heb je gemaakt, mooi borduurtje en een schattig plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Caroline
    Wat een superlief en mooi babykaartje met een heel lief plaatje en zo mooi geborduurd.
    Wat zal jij genieten tijdens het borduren op je gezellige dakterras.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zie ik dat ik deze helemaal gemist heb! Wat een lief babykaartje. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt, zeg! Mooi geborduurd.
    Dank-je-wel voor je deelname aan onze BABYchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline