Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Congratulations

Nog even een tweede berichtje van mij vandaag.
Ik zat vanmiddag dit kaartje te maken en eigenlijk was het al klaar toen mijn zus mij net vroeg wat Sentiments zijn. Toen bedacht ik me dat het kaartje wat ik gemaakt had, meteen aan die challenge kon meedoen. Dus, Nicolette, bedankt haha.
 
En bedankt voor jullie leuke reacties op mijn borduurkaarten van de afgelopen dagen. Het is altijd zo leuk om te lezen hoe jullie het vinden.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
getcreativechallenges - bingo: purple, washi tape, sentiment
ribbongirls - anything goes
abitmoretimetocraft - anything goes
pictureandscrap - anything goes
 
Fijne avond!
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Een eenvoudige maar mooie kaart Caroline. Mooie bloemen heb je gemaakt..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, grappenmaakster! Maar je hebt gelijk, gewoon meedoen en dat zal Nicolette toch niet erg vinden...Het is een heel leuk kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk met embossing erbij. GROEJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart een plaatje Caroline, prachtig van kleur ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 2 hele leuke kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en leuk met die mal. Enne graag gedaan hoor, haha.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leren we elke keer weer van elkaar Caroline....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card thanks for joining in at Get Creative challenges, good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje Caroline, leuk met de embossing en de bloemen staan er prachtig bij.
    Je borduurkaartje van je vorige blogpost is ook super mooi en fleurig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful card. I love the embossed background. Thanks for sharing with us at Inspiration Destination this week. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline