Pagina's

maandag 16 januari 2017

Boeketje lavendel

Hoi allemaal,
 
Ik hou van paars. En ik hou van lavendel. Wat krijg je dan? Deze kaart die ik vandaag wil laten zien. Ik heb hiervoor een vrij grote mal van Noor! Design gebruikt ( 6002/0304 ) en die is heel erg geschikt voor een easelkaart. Het mooie papier van Joy crafts erbij (6011/0501) en natuurlijk een mooi plaatje van Gerda's Hobbyshop (GH3223) en klaar....
 
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
alphabetchallengeblog - V is for violet
cinspirations - fabulous flowers
getcreativechallenges - anything goes #54
thesketchychallenges - anything goes #111
 
Fijne avond!
 

21 opmerkingen:

  1. Super mooi !!!!
    Ik ben ook dol op lavendel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooi geheel geworden Caroline. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi gedaan Caroline, prachtige details, gaaf hoor...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kaartje weer Caroline...mooi in deze paarse tintjes en ook zo leuk als easelmodelletje...
    KNAP gedaan...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook van paars en lavendel, hihi. En ik vind je kaart schitterend.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat een kunstwerkje weer! Ik vind het prachtig! Knap dat je er zoveel op verwerkt hebt. Ik houd ook van paars op een kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die lavendel kleuren Caroline een prachtige easel kaart!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart in prachtige kleuren Caroline! Easelkaarten blijven leuk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat is dit een prachtige kaart Caroline,de kleuren zijn ook zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige easelkaart Caroline...mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart en model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en leuk dat je er een easel van hebt gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very beautiful!!! So elegant!! Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Caroline,
    prachtige easelcard heb je gemaakt, mooi plaatje en ook alles weer erg mooi gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige easelkaart, mooi zijn de gebruikte mallen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful and elegant creation, Thanks for sharing at Alphabet Challenges. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card love the image and layers thank you for joining us at The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! Love the soft pastel color scheme and all those details (and there is a lot of them) are absolutely gorgeous. Thanks for joining our challenge at Get Creative.

    Hugs,
    Eemeli
    {DT}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline