Pagina's

vrijdag 20 januari 2017

Lekkere kop chocomelk mét slagroom, dat dan weer wel.....


Hoi allemaal,

Wat een leuke en lieve reacties op mijn berichtje van gisteren dat mijn blog 1 jaar bestaat.
Dank jullie wel. ik hoop nog lang te blijven bloggen........
Vanmorgen was ik even bij de Action en dan moet ik altijd even bij de knutselspulletjes kijken. En ook nu lagen er weer leuke blokken met plaatjes en papier en alle toebehoren voor een snel kaartje te maken. Ik maak ze alleen op mijn eigen manier dus met eigen materialen erbij gevoegd. Maar het is ontzettend makkelijk om die blokken in huis te hebben als je toch even snel iets wilt hebben. Ik heb ze meteen maar voor Nicolette meegenomen. We kennen elkaars smaak dus ik gokte het er maar op haha. Ook zag ik nog leuk kant met parels erop. Die verdwenen natuurlijk ook in mijn mandje. Toen nog even naar de HobbyVoordelig een stukje verderop om het nieuwste blok LaVie est Belle Lavender te halen. Ook die is weer zo mooi. Hebbe....hebbe...hebbe.
Vanmiddag ben ik meteen aan de slag gegaan maar dat kaartje krijgen jullie nog wel te zien.....

Vandaag een winters kaartje. Want wat was het nog koud, wel met een lekker zonnetje erbij. Maar dan kan er best zo'n kop chocolademelk naar binnen mmmm. En dat is meteen mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar.


Deze kaart doet mee bij:

cardsandscrap - winter
hobbyvisiondt - bingo: stansmal-blauw-wit en
                           lintje - bruin-wit
alphabetchallengeblog - W is for winter
craftysentiments - anything goes
craftyribbons -  via facebook
creativefingerschallengeblog - anything goes #123
diesruschallenge - winterblues
Kaartjes Inspiratie Challenge Blog - winter via facebook
ribbongirls  - any image challenge
thesketchychallenges - anything goes #111
cheerfulsketcheschallenge  - januari challenge

Fijne avond!



29 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart is weer erg mooi Caroline. En past zeker bij dit weer.
    En ben benieuwd naar de spulletjes die je voor me hebt gekocht.....
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje, Caroline....leuk dat je zomaar spulletjes voor je zus kan meebrengen....jaloers☺☺
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! ik heb ook de nodige blokken van de action hoor, altijd handig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat blok Lavender vindt ik ook super, dat heeft inderdaad een hoog heb gehalte. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Dit is echt weer een mooi winterkaarten geworden. Altijd weer leuk die plaatjes met zo'n kop chocolademelk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    mooie winterse kaart heb je gemaakt, leuke sketch en een erg leuk plaatje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk hoor Caroline ! Jij hebt leuke spulletjes gekocht vandaag ! Daar kan je zo blij van worden he !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg Caroline shoppen en dan ook voor je zus ... Prachtig winters kaartje heb je gemaakt ... Ja je kan er niet vroeg genoeg mee beginnnen hé ...
    Ondertussen je vorige blogpost (doe er soms meerdere samen hahaha, gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog ... ja bloggen blijft toch weel zo gezellig ...
    Fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi winters kaartje.....gaaf!
    Ook ik was vandaag bij de Action...dacht dat ik geen hobbyspullen nodig zou hebben maar je weet hoe dat gaat hè ...hahahahaa....sommige dingen kun je gewoon niet laten liggen.
    Veel knutselplezier en een heel fijn weekend.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Caroline,
    wat een mooie kaart is dit! Geen idee wat je uit het blok hebt gebruikt en dat is juist leuk om je eigen draai eraan te geven. Ik heb me voorgenomen om even niet naar Action te gaan....;-)
    Mijn kamer is vol, echt! Dus eerst wat oud spul wegwerken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yummie...warme chocolademelk, heerlijk. En dan liefst met een puntje appeltaart erbij :o)
    Je kaart is leuk geworden, Caroline. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lekker zon kopje chocolademelk genieten heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW what a fabulous creation! Thanks so much for playing in our ‘Winter Blues’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart Caroline, met dit weer is chocolademelk heerlijk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Caroline....en ja....chocolademelk met slagroom....mmmmm...vorige week zondag nog gedronken tijdens onze wandeling....heerlijk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe winterse kaart!
    ha die action, toch wel eens leuk om goedkoop wat mooie spulletjes te scoren! Alleen vervelend dat ze zo weinig in voorraad hebben en dan plots niet meer. Ik kocht de twinmarkers rood,blauw en groen. de gele zouden nog weer binnenkomen... ondertussen al een 4-tal keer geweest maar niet meer gevonden natuurlijk!
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Caroline!...is nu echt weer voor lekkere warme chocolademelk Jammie...
    Vandaag ook bij de action geweest...verdwijnt altijd wel wat in mijn mandje ...ik had leuke bloemetjes die had ik nog niet genoeg hihi.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige winterse kaart! Bedankt voor je deelname aan de Cards & Scrap Maandchallenge. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige winterkaart je krijgt al helemaal trek in chocolademelk bij dit heerlijke plaatje toch, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig leuke winterse kaart Caroline.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart, ja de action is bij mij ook favoriet loop ook altijd even langs de knutselhoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How pretty! I love all the gorgeous details. Thanks for joining us at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, how lovely and creative! Thanks so much for joining us at Dies R Us for the 'Winter Blues' Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow deze is ook heel mooi. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card. Thank you for playing with us at The Sketchy Challenges. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En nog een mooie.
    Ook hiervoor bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow this is beautiful. Thank you for sharing with us at Alphabet Challenge.
    Crafty hugs
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met onze schets, leuk dat je meedoet met het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline