Pagina's

woensdag 11 januari 2017

Sending you hugs

Hoi allemaal,
 
Toen ik laatst met mijn zus een hobbydagje had, wilden we proberen te stempelen. We hadden een voorbeeld gezien bij creanancy die het zo duidelijk uitlegde. Dus wij aan de gang.....
Eigenlijk vond ik dit zo'n mooie techniek dat ik ook nog wat andere vormen later heb geprobeerd. Maar dit keer toch voor de cirkel gekozen en de stempel die ik dus ook al heel lang had liggen maar nog niet veel mee had gedaan. En nu is er dus zo'n uitdaging bij knutselsenkadootjes.
Misschien niet de mooiste kaart maar zelf vind ik hem erg mooi en ingetogen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...... ik heb zelf de kaart verhoogd opgeplakt, vond ik mooier.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes - one layered card
 
En een welkom aan Alice. Leuk dat je me volgt. Ik volg jou nu ook. Hopelijk doen we leuke ideetjes bij elkaar op.
 
Fijne dag

19 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Caroline ! Gezellig zo samen aan de knutsel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Caroline wauww ik vind hem heel mooi je ook een prachtige stempel heb je gebruiktstempelkaartje Ga ik zeker ook nog eens een keertje proberen hele fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem juist heel mooi zussie. Ik ga het toch ook zelf nog maar een keer proberen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is heel mooi geworden Caroline...is ook een mooie stempel.
    De kaart van gisteren is ook weer een plaatje...je gaat zo snel kan niet bijhouden met reageren haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig Caroline....goed gelukt voor een eerste keer hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Caroline, mooie stempel, mooi zo verhoogd opgeplakt! Leuk dat ik jullie kon inspireren!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Caroline...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, Caroline. Hartstikke leuk dat je je eraan gewaagd hebt! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie stempelkaart heb je gemaakt Caroline,
    leuk om iets nieuws te proberen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt je ook uit laten dagen, haha goed gelukt Caroline, en leuk om eens een andere techniek uit te proberen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om iets heel anders te proberen. Ik hou wel van dat soort uitdagingen. Wat ook mooi is bij zo'n kaart is als je hem op zwart cardstock mat. Dan is het net of er een mooi "lijstje" om je kaart komt wat wel een chique effect geeft bij zo'n kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig effect heel subtiel, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaart Caroline, je kan hem zelfs als condoleance kaart maken, héél stijlvol ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik dacht bij deze kaart aan een condoleance kaartje. Leuk om eens iets heel anders te maken. Hij ziet er verder echt mooi uit hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig! Wat leuk dat je het toch hebt gedaan. Zo zie je maar weer, wij kaartenmaaksters zijn niet voor 1 gat te vangen! Dank je wel voor het meedoen met deze mooie kaart bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind hem schitterend! zo mooi cas... groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline