Pagina's

donderdag 26 januari 2017

Wit, wit en nog eens wit

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn kaartje te zien als inspiratie op scrapplezier. Ik heb dit keer een witte kaart gemaakt. Ik wilde toch wel eens de uitdaging met mezelf aangaan om dit te doen. Toen mijn dochter hem zag vroeg ze: wie gaat er trouwen? Haha, dit wordt dan toch meteen hiermee geassocieerd. Was niet de bedoeling maar goed, ik heb dit jaar nog een paar bruiloften dus ik laat hem hier gewoon voor liggen.
Ik heb weer een keer een mooie mal van Marianne Design gebruikt, het grote kader op mijn kaart. Net als de bloem is ook de swirl van MD en een klein stukje swirl van Noor!Design. Verder nog wat vlinders, altijd leuk en een stukje kant uit China. Het parelkoord heb ik pas bij Zeeman gekocht.  De dots heb ik met een embossingfolder gemaakt.




helaas is het licht hier niet optimaal, de glitter bradstone is echt zilverkleurig


Morgen komt Nicolette weer een dagje knutselen en ik denk zomaar dat we weer lekker gaan neuzen bij de mooie spulletjes die uit China komen.

Deze kaart doet mee bij:

Come and Get it Challenge - no designer paper
craftysentiments - dies , dies and more dies
craftyribbons - anything goes via facebook
creativefingerschallengeblog - anything goes #123
cuttlebugmania - hobby: I love to bake
Doing LIfe - anythin goges
scrapping4funchallenges - spots and dots
ribbongirls - any image challenge
thesketchychallenges - anything goes #111

Fijne dag!


30 opmerkingen:

  1. Caroline waaauuuw zeg wat is dit een beeldig kaartje ... Zo prachtig gemaakt ! Hele mooie combinatie van mallen en de strik in het bloemetje ... Prachtig zeg !
    Heel veel plezier morgen samen met je zus !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Caroline. Mooi om eens een witte kaart te maken. En ik heb weer zin in morgen,veel te lang geleden...
    Liefs van Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Caroline! zo mooi in het wit en de strik op de bloem staat prachtig! Prachtige stansen heb je gebruikt en oogt heel sfeervol!!! Het kan net zo goed een mooi verjaardags kaartje zijn een mooie tekst erop is immers zo klaar!
    Veel succes met de challenges zou me niet verbazen als er een winner tussen zit!
    Veel plezier morgen met je zus!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart in de witte tinten erg mooi gemaakt met alle leuke details. Gezellig om morgen met je zus te knutselen
    . Ik ga het morgen met mijn moeder doen.... zoals vaak op vrijdag.gezellig om samen bezig te zijn. Veel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo helemaal in het wit.
    Vind dat altijd zo mooi bij anderen maar als ik er zelf mee bezig ben komt er toch altijd weer kleur in.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor zo'n kaart hele mal in het wit. Dat blijft wel een echt uitdaging vind ik want je hebt al snel de neiging om er toch wat kleur aan toe te voegen. Hij is prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende witte creatie Caroline, super mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Caroline! Ik blijf het mooi vinden zo helemaal in het wit. Veel knutselplezier morgen met je zus!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Caroline....je hebt het kaartje netjes afgewerkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning card, love all the details and the embossed dotted background
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel niet-knutselaars associëren een witte kaart met een trouwkaart, maar ik niet hoor: ik vind hem schitterend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in het wit, kan met de cupcakes gerust als chique verjaardagskaart.
    Veel knutselplezier met je zus. Lijkt me leuk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mooi !!!!
    Ben gek op wit !!!!
    Lekker knutselen met je zus !!!!
    Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zo'n gehele kaart in het wit. De kaart voor je broer is ook mooi geworden met die grote cijfers en de tandwieltjes.
    Veel plezier morgen met het knutselen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIG dit witte kaartje Caroline...heeft echt een chicque uitstraling en ook hele mooie stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat mooi zeg ! Heel elegant zo helemaal in het wit en dat doet inderdaad wel snel aan een trouw denken. Veel plezier morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat is dit een beauty ven een kaart caroline.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, kan me de opmerking van je dochter helemaal indenken. Het is een heel mooi en ook romantisch kaartje eigenlijk. Knap gedaan. Ik weet dat het best moeilijk is om alleen wit te gebruiken. Veel plezier met Nicolette en jullie knutseldate.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje met leuke details!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card!

    Hugs

    Di xx

    Cuttlebug Mania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is such a pretty card!! I love all the white details that you've Incorporated! Thank you for joining us at Creative Fingers this time around :)
    Susan - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart mooi zo helemaal wit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo helemaal in 1 kleur geeft altijd een prachtig en chique effect. Mooi met die parels erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great project thanks for joining us at Crafting from the Heart good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a gorgeous white on white card! Love all of the layers and the gorgeous dies you used.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments for our Use Dies challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Caroline this another wonderful project. Its perfect for our 7th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful and elegant card. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fantastic card you made :-))
    Thanks for sharing at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline