Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Trouwkaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik mijn kaartje zien die ik als reminder heb gemaakt voor onze challenge bij 2sistersontheblog. Daar is het thema deze week: Maak een trouwkaart, voor een huwelijk of een huwelijksjubileum.

Ik heb hierbij mijn grote ronde mal gebruikt van Marianne Design.  Ik gebruik hem eigenlijk te weinig maar zo kwam hij mooi uit. Bovenaan een mal van Ali. Het papier is van Maja Design: Vintage Romance. Nou, romantisch is het wel toch?


Deze kaart doet mee bij:
simplycreatetoo - use die cuts
abitmoretimetocraft - challenge 66
creativecraftcottage - anything goes
carabbiemomentsofcraft - challenge 141
friendship-challenge - punkte-streifen
letscreatechallenges - anything goes

Fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline!
    Is inderdaad een leuke mal..heb hem ook maar gebruik hem ook weinig omdat hij zo groot is denk ik. Maar hij staat heel mooi op deze kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend trouwkaartje Caroline...inderdaad deze heeft een hele romantische uitstraling...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk mooi plaatje ik vind hem prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en chique kaart Caroline,
    Ik vind de het plaatje ook erg leuk
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenges for our latest challenge. Good luck and join us again soon. Hugs, Kathy {Crafty Creations Challenges}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi in zijn eenvoud, leuk plaatje , de kunst van het weglaten.
    Zelf denk ik altijd kan dit of dat nog wel bij maar mis dat niet bij dit kaartje.
    een fijn weekeind.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Caroline,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een chique kaart Caroline....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sfeervolle kaart! Heel mooi!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijlvolle kaart Caroline! Leuk met de rand erboven, geeft net even een extra effect aan de kaart. Ik vergeet het steeds te doen en als ik dit nu bij jou zie, denk ik van o ja...;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eine tolle karte hast du gewerkelt. gefällt mir sehr gut.
    danke für deine teilnahme an der friendship-challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je voor ons blog gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So eloquent Thanks for sharing at Let's Craft and Create.;///////// Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart!!
    Thanks for joining us at “Simply Create Too”.

    DT-Member SCT
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What stunningly beautiful card. Thanks for joining us at ‘Lets Craft and Create’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful! Thanks so much for participating in Daisy Chain Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful!! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline